In het Provinciaal Hof zat de gouverneur het Frans-Belgisch strategisch comité voor. Dit comité maakte concrete werkafspraken. Vooreerst om een nieuwe gestalte te geven aan de beheersstructuur. Daarnaast zullen er verdere inspanningen gebeuren om de informatiestromen tussen beide landen nog te optimaliseren, in het bijzonder betreffende de migratieproblematiek en radicalisering. Het protocol over het vernieuwd voorstel van ‘mécanisme de suivi’ werd ondertekend. (12/12/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
