De gouverneur zat de vergadering voor. Het gebiedsgericht en thematisch overleg Grote Kemmelbeek werd toegelicht. De resultaten van het MAP-meetnet werden besproken en de MAP-man campagne die sensibiliseert rond bemesting en waterkwaliteit. De positieve resultaten van sanering van afvalwater en aanpak van calamiteiten werden onder de aandacht gebracht. Een handleiding duurzame woonprojecten werd voorgesteld. Zowel de wateroverlast van eind mei en eind november als het droge najaar kwamen aan bod. Het werkplan voor 2017 werd goedgekeurd. Over het IJzerbekken is een nieuwe brochure beschikbaar. (13/12/2016)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
