De gouverneur heette de genodigden welkom in het Provinciaal Hof. “Het is een mooie traditie om verdienstelijke verenigingen die een halve eeuw actief zijn de titel van koninklijke maatschappij toe te kennen. De overhandiging van deze titel toont aan dat veel bestuursleden weten hoe ze het rijke West-Vlaamse verenigingsleven levendig kunnen houden. Daarom is deze eretitel een hulde aan deze gangmakers en hun trouwe leden.” (18/1/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
