“De provincie West-Vlaanderen gaf met recht en reden een substantiële subsidie voor dit publieksgericht erfgoedproject. Ik hoop dat veel toeristen de weg naar Koekelare, naar het Fransmansmuseum vinden. Het loont de moeite waard om stil te staan bij wat hier wordt gebracht. Ik feliciteer de gemeente en al wie bij het Fransmansmuseum is betrokken, van harte voor deze zeer geslaagde realisatie. Het Fransmansmuseum heeft nu een vernieuwd aanbod en dit wordt toegejuicht.” zei de gouverneur tijdens zijn openingstoespraak. (5/03/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
