De gouverneur verwelkomde de genodigden in het Provinciaal Hof voor de roadshow van Bart Tommelein, Viceminister-president van de Vlaamse Regering en Vlaams minister van Begroting, Financiƫn en Energie. Minister Bart Tommelein gaf er de aftrap van zijn ronde voor de burgemeesters over zijn energieplan. Gedeputeerde Bart Naeyaert gaf namens de deputatie een toelichting over de acties die de Provincie zal ondernemen en de tools die ze voorziet. De gouverneur dankte de burgemeesters alvast voor hun bereidwilligheid om samen werk te maken van alternatieve energie, de enige mogelijke weg om West-Vlaanderen en gans Vlaanderen een duurzame energietoekomst te geven. (13/3/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
