In 2011 kreeg Kinrooi van de Boerenbond de titel Aspergegemeente. Elk jaar organiseert deze gemeente een officiële opening van het aspergeseizoen. Het thema van het openingsevenement dit jaar is Kinrooi voorziet Vlaanderen van asperges. In het kader van een promofillmpje ontving de gouverneur een delegatie uit Kinrooi. (16/3/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
