Kinrooi aspergegemeente

Gepubliceerd op  donderdag 16 mrt 2017 om 00:00 uur
In 2011 kreeg Kinrooi van de Boerenbond de titel Aspergegemeente. Elk jaar organiseert deze gemeente een officiële opening van het aspergeseizoen. Het thema van het openingsevenement dit jaar is Kinrooi voorziet Vlaanderen van asperges. In het kader van een promofillmpje ontving de gouverneur een delegatie uit Kinrooi. (16/3/2017)