Bijeenkomst in het Koninklijk Paleis

Gepubliceerd op  woensdag 26 apr 2017 om 00:00 uur
Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin nodigden de gouverneurs uit op een werklunch. Diverse thema’s kwamen er aan bod. Dit vond plaats in het Koninklijk Paleis in Brussel. (26/4/2017)