Seminarie voor topkader van de Vlaamse overheid

Gepubliceerd op  vrijdag 12 mei 2017 om 00:00 uur
In het Provinciaal Hof vond het seminarie voor het topkader van de Vlaamse overheid plaats. De gouverneur woonde de uiteenzetting van Herman Van Rompuy, voormalig voorzitter Europese Raad, bij. De titel van de speech luidde: ‘De Vlaamse overheid: a work in progress’. Een delegatie bracht ook een bezoek aan de Ambtswoning. (12/5/2017)