Herdenking einde Tweede Wereldoorlog

Gepubliceerd op  maandag 8 mei 2017 om 00:00 uur
De herdenking begon met een plechtigheid aan het Graf van de Onbekende Soldaat, georganiseerd door Defensie. Op uitnodiging van het federaal Parlement namen leerlingen van het 6de jaar groendecoratie en het 7de jaar bloemsierkunst van de Provinciale Tuinbouwschool deel aan deze plechtigheid. Meerdere jongeren getuigden er over wat de Tweede Wereldoorlog bij hen oproept. Ze legden bloemen neer in naam van alle jongeren van het land. Laura Andries (leerlinge 6 Groendecoratie) deed dit voor West-Vlaanderen. (8/5/2017)