Samen met de gouverneur van Oost-Vlaanderen en de commissaris van de Koning van Zeeland kwam de gouverneur bijeen in Gent voor een bestuurlijk overleg Euregio Scheldemond. Ze bespraken de opvolging topontmoeting Vlaanderen – Nederland van 7 november 2016 en de opvolging Actieteam Grensoverschrijdende Economie en Arbeid. ( 29/5/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
