Receptie vzw Justitia Brugensis

Gepubliceerd op  vrijdag 16 jun 2017 om 00:00 uur
De gouverneur ging in op de uitnodiging voor de receptie ter gelegenheid van het einde van het gerechtelijk jaar 2016-2017. Els D’Hooghe, voorzitster van vzw Justitia Brugensis en Bernadette Vandeputte, voorzitster rechtbank van eerste aanleg voerden er het woord. (16/6/2017)