De gouverneur ging in op de uitnodiging voor de receptie ter gelegenheid van het einde van het gerechtelijk jaar 2016-2017. Els D’Hooghe, voorzitster van vzw Justitia Brugensis en Bernadette Vandeputte, voorzitster rechtbank van eerste aanleg voerden er het woord. (16/6/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
