Op de nationale feestdag op 21 juli werd in de St. Salvatorskathedraal in Brugge een Te Deum gezongen. Vertegenwoordigers van de diverse overheden woonden de plechtigheid bij. Voorafgaandelijk vond een plechtigheid met bloemenhulde plaats aan de gedenksteen bij de Militaire Kapel in de Kartuizerinnenstraat in Brugge. Na het Te Deum was er op de Burg een defilé voor de eretribune en een receptie in het stadhuis. Naast de gouverneur woonden viceminister- president Bart Tommelein, kolonel Christophe Onraet, gedeputeerde Carl Vereecke en provinciegriffier Geert Anthierens de plechtigheid bij. (21/7/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
