De verkeerscampagne “Fietstoerisme in Harmonie” is dit jaar aan zijn zevende editie toe. Voor de tweede maal werd een prominentenrit georganiseerd om de vierdaagse West-Vlaanderens Mooiste en de campagne in de kijker te zetten. De gouverneur reed, samen met burgemeester Declercq van de stad Roeselare, een begeleide fietsrit van ongeveer 40 kilometer in de omgeving van Roeselare, Izegem en Hooglede. (26/8/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
