Fietstoerisme in Harmonie

Gepubliceerd op  zaterdag 26 aug 2017 om 00:00 uur
De verkeerscampagne “Fietstoerisme in Harmonie” is dit jaar aan zijn zevende editie toe. Voor de tweede maal werd een prominentenrit georganiseerd om de vierdaagse West-Vlaanderens Mooiste en de campagne in de kijker te zetten. De gouverneur reed, samen met burgemeester Declercq van de stad Roeselare, een begeleide fietsrit van ongeveer 40 kilometer in de omgeving van Roeselare, Izegem en Hooglede. (26/8/2017)