Op uitnodiging van de provincie Zeeland en de Stichting Nationale Zeeuwse Oesterpartij woonde de gouverneur de vijftiende Nationale Zeeuwse Oesterpartij bij in Middelburg. Voorafgaand aan de netwerkreceptie vond in de Nieuwe Kerk een symposium plaats rond "Get in the ring!". Jort Kelder nam de genodigden mee langs een aantal kansen en dilemma's op het gebied van energie en energietransitie. De Vlaamse viceminister- president Bart Tommelein gaf aansluitend zijn visie op dit thema. Tijdens de aansluitende netwerkbijeenkomst ontmoette de gouverneur vertegenwoordigers van Nederlandse en Vlaamse overheden, het bedrijfsleven en maatschappelijke instellingen. (14/9/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
