Comité stratégique

Gepubliceerd op  vrijdag 22 sep 2017 om 00:00 uur
Het comité stratégique franco-belge vond plaats in het hof van beroep van Douai. Op de agenda stonden de samenstelling van bassins langs beide kanten van de grens en aanduiden coördinatoren, de samenstelling van GTO “nieuwe vorm”, het uitschrijven van opdrachtbrief per subwerkgroep en de verduidelijking juridische interpretatie van sommige bepalingen uit Doornik II. (22/9/2017)