Met medewerking van het crisiscentrum organiseerde NV Astrid een infosessie ‘Prioritaire communicatie en versterkte middelen’. Minister Jan Jambon, Minister van Veiligheid en van Binnenlandse Zaken, Bart Raeymaekers, directeur-generaal van het Crisiscentrum en Marc De Buyser, directeur-generaal van ASTRID, gaven er een introductie. Aansluitend volgden de presentaties over de nieuwe generatie van Blue Light Mobile, de prioritaire mobiele telefoon van crisisbeheerders. (18/10/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
