Infosessie ‘Prioritaire communicatie en versterkte middelen’

Gepubliceerd op  woensdag 18 okt 2017 om 00:00 uur
Met medewerking van het crisiscentrum organiseerde NV Astrid een infosessie ‘Prioritaire communicatie en versterkte middelen’. Minister Jan Jambon, Minister van Veiligheid en van Binnenlandse Zaken, Bart Raeymaekers, directeur-generaal van het Crisiscentrum en Marc De Buyser, directeur-generaal van ASTRID, gaven er een introductie. Aansluitend volgden de presentaties over de nieuwe generatie van Blue Light Mobile, de prioritaire mobiele telefoon van crisisbeheerders. (18/10/2017)