Inhuldiging Stevin-project

Gepubliceerd op  woensdag 22 nov 2017 om 00:00 uur
Netbeheerder Elia huldigde de Stevin-hoogspanningsverbinding officieel in. Premier Charles Michel en Marie Christine Marghem, Federaal Minister van Energie en de gouverneur woonden de plechtigheid bij. De hoogspanningsverbinding betekent een belangrijke mijlpaal voor de uitbouw van de windparken op zee en voor een verdere Europese integratie van het elektriciteitsnet. (22/11/2017)