De gouverneur leidde de studienamiddag voor gemeentebesturen en OCMW’s in: “Door de opstelling als partner wil de Vlaamse Overheid een kader scheppen waarbinnen lokale besturen worden gestimuleerd om zelf hun verantwoordelijkheid op te nemen en hun eigen werking te professionaliseren. Dat is nodig, want lokale besturen worden als eerste geconfronteerd met maatschappelijke uitdagingen. Enkel goed werkende organisaties zullen erin slagen degelijk met die uitdagingen om te gaan.” (18/12/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
