Op uitnodiging van Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin woonde de gouverneur het Kerstconcert bij in het Paleis te Brussel. Het Orchestre Royal de Chambre de Wallonie en de solisten van de Muziekkapel Koningin Elisabeth, onder leiding van Frank Braley brachten een programma met composities van Marc Antoine Charpentier, Wolfgang Amadeus Mozart en Johann Sebastian Bach. (20/12/2017)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
