Kerstconcert in Koninklijk Paleis

Gepubliceerd op  woensdag 20 dec 2017 om 00:00 uur
Op uitnodiging van Hunne Majesteiten de Koning en de Koningin woonde de gouverneur het Kerstconcert bij in het Paleis te Brussel. Het Orchestre Royal de Chambre de Wallonie en de solisten van de Muziekkapel Koningin Elisabeth, onder leiding van Frank Braley brachten een programma met composities van Marc Antoine Charpentier, Wolfgang Amadeus Mozart en Johann Sebastian Bach. (20/12/2017)