In april opent de tentoonstelling met als thema ‘WO I, de slag om de Noordzee - Brugge als zenuwcentrum van de duikbotenoorlog’. Samen met het Vlaams Instituut voor de Zee en met steun van Toerisme Vlaanderen organiseert de gouverneur deze expositie. De stuurgroep leidt alles in goede banen en besprak de stand van zaken van de expo, de sponsoring, personeel, beveiliging en de communicatie over het project. (18/1/2018)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
