Overleg hulpverleningzones

Gepubliceerd op  donderdag 1 mrt 2018 om 00:00 uur
Op 1 maart ging het driemaandelijks overleg door van de gouverneur met de verantwoordelijken van de hulpverleningszones. Tijdens dit overleg wordt er van gedachten gewisseld over actuele thema’s binnen de brandweer. Zo stonden deze vergadering onder meer de besteding van de kredieten op het SEVESO-Fonds en de gevolgen van de sperperiode in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen op het budget 2019 van de zones op het programma. De volgende vergadering vindt plaats in juni 2018. (1/03/2018)