Ontvangst gouverneurs in het Koninklijk Paleis

Gepubliceerd op  dinsdag 17 apr 2018 om 00:00 uur
De gouverneurs waren door de Koning en de Koningin uitgenodigd op een lunch. De activiteit ging door in het Koninklijk Paleis in Brussel. (17/4/2018)