Opening badseizoen 2018

Gepubliceerd op  vrijdag 15 jun 2018 om 00:00 uur
Op uitnodiging van de Intercommunale Kustreddingsdienst van West-Vlaanderen was de gouverneur aanwezig op de opening van het badseizoen in Nieuwpoort. ‘De veiligheid aan de Kust mag dan ook gerust voor een groot deel op het conto van de reddingsdiensten worden gezet. Dit apprecieer ik ten zeerste en hiervoor wens ik IKWV en alle redders uitdrukkelijk te danken. Laat het mooie weer ons nu maar verder plezieren en het badseizoen een goede start geven. IKWV, de redders, de kustgemeenten en alle betrokken partners zijn er klaar voor.’ zei de gouverneur tijdens zijn openingstoespraak. (15/6/2018)