Ontvangst voormalige bestuurders VIZ

Gepubliceerd op  donderdag 27 sep 2018 om 00:00 uur
De gouverneur ontving als voorzitter van het VLIZ de voormalige bestuurders van de raad van bestuur van het VLIZ voor een diner in de Ambtswoning. De bestuurders die de voorbije twee jaar de raad van bestuur verlieten, waaronder eregouverneur Paul Breyne werden hierop uitgenodigd. (27/9/2018)