De gouverneur ontving als voorzitter van het VLIZ de voormalige bestuurders van de raad van bestuur van het VLIZ voor een diner in de Ambtswoning. De bestuurders die de voorbije twee jaar de raad van bestuur verlieten, waaronder eregouverneur Paul Breyne werden hierop uitgenodigd. (27/9/2018)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
