Bilateraal overleg met Département du Nord

Gepubliceerd op  donderdag 27 jun 2019 om 00:00 uur
Op donderdag 27 juni 2019 vond in het Boeverbos te Brugge een bilateraal politiek overleg met het Département du Nord plaats. De aanwezige vice-présidents van het Département maakten kennis met de nieuwe gedeputeerden. De grote lijnen van de grensoverschrijdende samenwerking werden overlopen en het format van de viering 30 jaar samenwerking tussen Provincie en Département werd gevalideerd. (27/6/2019)