Op donderdag 27 juni 2019 vond in het Boeverbos te Brugge een bilateraal politiek overleg met het Département du Nord plaats. De aanwezige vice-présidents van het Département maakten kennis met de nieuwe gedeputeerden. De grote lijnen van de grensoverschrijdende samenwerking werden overlopen en het format van de viering 30 jaar samenwerking tussen Provincie en Département werd gevalideerd. (27/6/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
