Interprovinciaal welzijnscongres 2020

Gepubliceerd op  maandag 2 sep 2019 om 00:00 uur
West-Vlaanderen is in 2020 aan de beurt om als trekker voor het interprovinciaal welzijnscongres te fungeren. Er is alvast gestart met de voorbereiding van dit congres. Tijdens een eerste voorbereidende vergadering werd het thema bepaald en werd het programma besproken. (2/09/2019)