De gouverneur woonde de opening van het academiejaar UGent bij. Deze opening vormt jaarlijks een moment om vooruit te blikken, en om de banden van de UGent met de stad en het stedelijk weefsel symbolisch te duiden. Een universitaire stoet van academici en personeelsleden trok doorheen de stad. In de aula vond een academische zitting met diverse toespraken plaats. (20/9/2019)
Meest gelezen
Het Iaatste nieuws van de gouverneur in je inbox?
- Elke maand een nieuwsbrief in je inbox
- Mis geen enkel nieuws van de gouverneur
- Uitschrijven wanneer je wil
